Hjælp til at redde vigtige data!

Punkt for punkt – hvad sker der ved en datarekonstruktion?

Alle datarekonstruktionstilfælde er unikke. Ved vores Freeval service udfører vi en evaluering for at finde problemet og omfanget af skaden. Hvert tilfælde adskiller sig med hensyn til type af lagringsenhed, filtype, operativsystem samt tiden det tager.

Steg for steg

Gratis råd

Punkt 1: Gratis råd

  • Vores kundecenter er åbent 24/7 såfremt du har brug for hjælp. Ring 80 82 03 60 ved krisesituationer.
  • Vores kundecenter spørger hvordan skaden er opstået, hvilken type lagringsmedie der er tale o, samt mængden af den data du har mistet. Eventuelt vil en afhentning, af lagringsenheden. Blive bestilt med det samme.
  • Hvis du ønsker at bestille direkte, kan du gøre dette enkelt via vores online bestilling for private eller virksomheder.
Transport til Ibas

Punkt 2: Transport til Ibas

  • Freeval servicen inkluderer gratis transport til Ibas laboratorium.
  • Kontakt vores kundeservice eller bestil online, så arrangerer vi afhentning på din adresse.
  • Hvis du selv ønsker at indlevere lagringsenheden, så kan dette gøres i København. Ring til os, før du indlevere. Hvis du selv indleverer lagringsenheden, så arrangerer vi DHL transport til vores laboratorium.
  • For at forhindre yderligere skade på enheden, skal denne pakkes forsvarligt. Originalemballagen er den optimale løsning – såfremt denne ikke længere er tilgængelig, så beskyt enheden med bobleplast eller foldede aviser.
  • Er du i tvivl omkring forsendelsen – så ring til os på 80 82 03 60.
Transport til Ibas

Punkt 3: Gratis evaluering

  • Vi garanterer dig 4 timer efter ankomst til vores laboratorium
  • Evalueringen identificerer problemtypen og skadesomfanget
  • Evalueringen afstedkommer hvilken løsning vi kan tilbyde. Baseret på dette bestemmer du hvor hurtigt du ønsker opgaven udført.
  • Du får et tilbud på selve datarekonstruktionsdelen.
Recovery

Punkt 4: Datarekonstruktion

  • Efter du har modtaget tilbuddet på selve datarekonstruktionsdelen, kan du bestemme om du ønsker en komplet datarekonstruktion.
  • Arbejdet påbegyndes efter at tilbuddet er accepteret.
  • Ved fysiske fejl på enheden bruger typisk reservedele fra eget lager – hvis vi ikke har reservedele på eget lager vil vi bruge dele fra vores verdensomspændende lager. Alle reservedele er inkluderet i tilbuddet.
  • Du vælger det serviceniveau der passer dig, når undersøgelsen er slut.
  • Du vælger selv det serviceniveau der passer dig, efter evalueringen er klar.
ServiceniveauEvalueringstidRekonstruktionstid
HomeSingle disk - 4 timer

Multidisksystemer – 24 timer
30 arbejdsdage
Economy20 arbejdsdage
Standard7-10 arbejdsdage
Express3 arbejdsdage
Emergency24/7
Return

Punkt 5: Levering til kunden

  • Rekonstruerede data leveres på ekstern disk
  • Rekonstruerede data kan krypteres
  • Ring til vores kundecenter hvis du har spørgsmål til, hvordan du modtager din nye harddisk.

Din anerkendelse betyder alt for os!

Hver dag går vi på arbejde for at redde vigtig data for ulykkelige kunder med datahavari. Vi gør vores bedste for at hjælpe alle. Læs mere om hvordan vores kunder oplever at arbejde sammen med os.

Trustpilot

CTA

Ring til os på 80 82 03 60

Vores kundecenter er klar til at hjælpe dig

Kontakt mig!