Har du mistet data?

Hvis du har et kritisk datatab i din virksomhed er vores kundecenter tilgængeligt 24/7, året rundt.

Du får fat i os på 70 22 34 00. Almindelige åbningstider er hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00 og fredag kl. 08:00 til 15:30.

Du kan også udfylde vores kontaktskema og så kontakter vi dig så hurtigt som muligt.

Vores kunder giver os en meget høj rating og gode tilbagemeldinger.

Vi hjælper også dig.

Har du mistet data?

Software support

Support på Ontrack PowerControls, Ontrack EasyRecovery og vores sletteløsninger

Hvis du behøver support, ringer du til 70 22 34 00. Kontortid kl. 08-16.
Sender os en mail, support@ibas.dk, så ringer vi tilbage så hurtigt som muligt.


Upålidelige ansatte? Behøver du hjælp til elektroniske bevis?

Hvis du står i en kritisk situation i din virksomhed er vores kundecenter tilgængeligt 24/7, året rundt.

Du når os på 70 22 34 00. Almindelige åbningstider er hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

Du kan også udfylde vores kontaktskema for Dataefterforskning og så vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt.

Trenger du hjelp til elektroniske bevis