Ontrack Data Protection

Ontrack Data Protection servicepakke med F-Secure software

  • Data rekonstruktionsservice på Ibas Ontrack laboratorium
  • Dækker interne harddiskdrev (HDD) og Solid State-drev (SSD) fra bærbare og stationære computere og/eller smarttelefonen/tablets afhængig af hvilket produkt der er købt. Aftalen dækker ikke eksterne harddiske.
  • Diske er ikke ældre end 5 år og telefoner/tablets ikke ældre end 3 år.
  • 1 krav pr. år pr. aftale
  • Forhandler registrerer servicekontrakten på vegne af kunden
  • For spørsmål vedr. indholdet af din aftale, venligst kontakt forhandler

Ontrack Data Protection generelle vilkår og betingelser

    Power logo

    Når du har mistet data og har brug for rekonstruktion, gør følgende:

    1. Tag enheden med til din nærmeste Power butik
      For at vi skal kunne validere din aftale, må du have din F-Secure abonnements-nøgle med.
    2. Forespørgsel om rekonstruktion
      Efter din aftale er valideret, vil kundeservice hos Power stille dig nogen spørgsmål vedrørende hændelsen der har gjort, at du har mistet dine data og fylde skemaet ud, der sender en forespørgsel om rekonstruktion til Ibas Ontrack. Ønsker du den defekte enhed i retur efter servicen, må du sige til på dette tidspunkt.
    3. Afhentning af mediet og datarekonstruktion
      Ibas Ontrack organiserer afhentning af din enhed fra Power og udfører rekonstruktionen på deres laboratorie.
    4. Returnering af data
      • Hvis rekonstruktionen var en success, vil Ibas Ontrack sende det rekonstruerede data tilbage til Power butikken, hvor du leverede din enhed.
      • Hvis rekonstruktion ikke er mulig, vil du få besked om dette på telefon eller e-mail.
      • Hvis du har bedt om at få din defekte enhed I retur, returnerer Ibas Ontrack denne til Power butikken, når du har betalt for returfragten.

    Datarekonstruktions-processen er nu fuldført.
    Har du nogen spørgsmål?
    Tag da venligst kontakt til din lokale Power butik eller send en e-mail til dk.dataprotection@ontrack.com